Karta Premiowa

Karta Premiowa

Nagradzaj w nowoczesny sposób z przedpłaconą Kartą Premiową Sodexo!

Karty przedpłacone to nie tylko nowoczesny i efektywny motywator, ale i unikalny nośnik informacji o Twojej firmie i marce. To również transparentność w wydatkowaniu budżetu wsparcia sprzedaży dzięki możliwości sprawdzania historii transakcji.

Przedpłacona Karta Premiowa to nowoczesne narzędzie do budowania motywacji i lojalności w biznesie. Może być wykorzystywana wśród Klientów, Kontrahentów, ale także w programach motywacyjnych kierowanych do własnych Sił Sprzedaży oraz Konsumentów. Karta Premiowa to przede wszystkim narzędzie uniwersalne o najszerszej sieci akceptantów. Można z niej korzystać w ponad 300 000 punktów na terenie całego kraju, jak również poza granicami Polski (wszędzie tam, gdzie akceptowana jest karta VISA).

Dzięki możliwości sprawdzenia salda przez Internet i w bankomatach, Użytkownik ma pełną kontrolę nad uzyskaną kwotą nagrody oraz aktualnym stanem posiadanych środków.

 

Korzyści z posiadania Przedpłaconej Karty Premiowej:

DLA ZAMAWIAJĄCEGO:

  • Oszczędność budżetu – możliwe wielokrotne wspieranie stałej grupy Użytkowników (koszt aktywacji Karty jest ponoszony wyłącznie na początku)
  • Oszczędność czasu:
    • wyjątkowo krótki czas realizacji procesu doładowania Karty
    • szybka realizacja zamówienia (Karty ze standardowym wizerunkiem dostarczamy już w 48 godzin!)
  • Nowoczesne, wygodne i efektywne narzędzie do budowania motywacji i lojalności w biznesie
  • Bezpieczeństwo i jakość obsługi gwarantowane przez Sodexo

 

DLA UŻYTKOWNIKA:

  • Możliwość skorzystania z otrzymanej premii/nagrody niemal bez ograniczenia miejsca i czasu (w Polsce, za granicą, przez Internet)
  • Możliwość wypłaty gotówki z bankomatów
  • Bezpieczeństwo - możliwość zastrzeżenia Karty 24 h na dobę, 7 dni w tygodniu
  • Możliwość skorzystania z dodatkowych promocji przypisanych do Karty VISA
  • Atrakcyjne promocje sięgające nawet 50% dostępne w tysiącach punktów handlowo-usługowych na terenie całej Polski, przygotowane specjalnie przez Sodexo dla wszystkich Użytkowników Kart Premiowych.

 

1. W jaki sposób sprawdzić, czy dana Karta została aktywowana lub doładowana?

  • Klient Sodexo Benefits and Rewards Services może sprawdzić stan Karty Premiowej (aktywna/nieaktywna) dzwoniąc do Centrum Informacji Sodexo Benefits and Rewards Services - tel. (22) 535 11 11 lub, jeśli wykupił opcję CardPack, może sprawdzić stan Kart poprzez stronę managera programu;
  • Użytkownik przedpłaconej Karty Premiowej może sprawdzić stan Karty logując się do Serwisu Kart na www.DlaCiebie.Sodexo.pl (żeby zalogować się do serwisu trzeba podać numer Karty Premiowej oraz numer NIK (Numer Identyfikacyjny Klienta);

 

2. Czy za pomocą Karty Premiowej można pobierać gotówkę z bankomatu?

Jeśli Karta ma taką funkcjonalność, Użytkownicy Kart Premiowych Sodexo Benefits and Rewards Services mogą pobierać gotówkę z bankomatów.

 

3. Czy sprawdzanie salda jest płatne?

Sprawdzanie salda na www.DlaCiebie.Sodexo.pl jest bezpłatne.

Sprawdzanie salda w bankomatach, które mają taką funkcjonalność kosztuje 1 zł.

 

4. Czy pobieranie gotówki z bankomatu wiąże się z opłatą?

Wypłata gotówki z bankomatu skutkuje pobraniem opłaty w wysokości 3% wartości środków wypłacanych z bankomatów, ale nie mniej niż 6 zł.

 

5. Czy są wprowadzone limity wysokości i liczby transakcji?

Dzienny limit transakcji Kartą Premiową wynosi 20 000 PLN. Dzienny limit wypłat z bankomatu wynosi 1 000 PLN. Nie ma limitu co do liczby transakcji.

 

6. W jakiej walucie będzie rozliczana Karta za granicą i jak będą robione przewalutowania?

Wszystkie transakcje w walutach innych niż PLN będą przeliczane na PLN przez Visa, po kursie obowiązującym w dniu przetworzenia transakcji w Centrum Rozliczeniowym Visa. Sodexo ani Bank nie pobierają żadnej opłaty za przewalutowanie transakcji. Kursy walut Visa można sprawdzić na stronie: www.visaeurope.com/making-payments/exchange-rates

 

7. Co należy zrobić w przypadku kradzieży/zagubienia Karty Premiowej?

  • Użytkownik powinien niezwłocznie powiadomić o zaistniałej sytuacji Alior Bank (w celu zastrzeżenia Karty) – tel. (58) 308 50 50
  • Użytkownik powinien również zawiadomić o zaistniałej sytuacji ofiarodawcę Karty Premiowej (przedstawiciela firmy, od której otrzymał Kartę); dopiero na wniosek Ofiarodawcy (Klienta Sodexo) Sodexo Benefits and Rewards Services wyda kolejną Kartę Premiową i przeksięguje środki pozostałe na skradzionej/zagubionej Karcie.

 

8. Jaka jest minimalna kwota doładowania Karty?

Nie ma minimalnej kwoty doładowania.

 

9. Czy są jakieś ograniczenia kwotowe co do wielkości jednorazowego zasilenia?

Tak, limit taki wynosi dla Karty Premiowej 50 000 zł.

 

10. Jak długo trzeba czekać na aktywację i zasilenie Karty?

Standardowo procedura zasilenia trwa do 2 dni roboczych od momentu wydania Kart z magazynu Sodexo Benefits and Rewards Services.

Kontakt z Doradcą Klienta

Chcesz poznać ofertę Kart przedpłaconych? Już dziś umów się na spotkanie z Doradcą Klienta!

Sprawdź listę Doradców Klienta w Twoim regionie DZIELIMY SIĘ WIEDZĄ! SPRAWDŹ NAJNOWSZE ARTYKUŁY W NASZEJ BAZIE WIEDZY!
Centrum Informacji (22) 535 11 11

info.​svc.​pl@​sodexo.​com
Znajdź rozwiązanieOferujemy rozwiązania sprawdzone i projekty „szyte na miarę”