Chcę zmotywować moich Klientów/ Kontrahentów/Partnerów Biznesowych

Przez wiele lat funkcjonowało przekonanie, że programy lojalnościowe są skuteczne głównie w segmencie B2C. Jednak badania realizowane cyklicznie na zlecenie Sodexo pokazują, że firmy budują zaufanie kontrahentów decydując się na wdrażanie programów lojalnościowych, które są skierowane do segmentu B2B. Dzięki temu, przedsiębiorstwa osiągają różne cele biznesowe takie, jak wsparcie sprzedaży, budowa lojalności Partnerów Biznesowych, motywacja Klientów oraz tworzenie i utrzymywanie z nimi efektywnej komunikacji. Sodexo w ramach Kategorii Lojalność i Motywacja w Biznesie proponuje zarówno narzędzia motywacyjne w postaci gotowych nagród, jak i kompleksowe rozwiązania dostępne online, które pomagają efektywnie zarządzać programami lojalnościowymi.

Kupon Premiowy i inne

Kupony to uniwersalne i efektywne narzędzie motywacji, od lat doceniane przez firmy z wielu branż

+

Kupon Moto Pass

Kupony to uniwersalne i efektywne narzędzie motywacji, od lat doceniane przez firmy z wielu branż

+

Karta Premiowa

Karta Premiowa - nowoczesne rozwiązanie, skuteczna motywacja partnerów w biznesie

+

Programy lojalnościowe

Platforma dostępna online do kompleksowego zarządzania programami motywacyjnymi i lojalnościowymi

Centrum Informacji (22) 535 11 11

info.​svc.​pl@​sodexo.​com

OFERUJEMY SKUTECZNE NARZĘDZIA WSPARCIA SPRZEDAŻY!

Kompleksowy program motywacyjny on-line, czyli platforma Sodexo Performance Suite, elektroniczne Karty przedpłacone czy też cenione przez miliony Polaków Kupony. Ale to nie wszystko – nasze rozwiązania dostosujemy do sytuacji rynkowej Twojej firmy lub marki, jej grupy docelowej, a także wyznaczonych celów wolumenowych czy też jakościowych.

Znajdź rozwiązanieOferujemy rozwiązania sprawdzone i projekty „szyte na miarę”